27-28 października 2020 roku odbędzie się II edycja Kongresu Nowoczesnej Dystrybucji. Wydarzenie skupi kadrę zarządzającą sektorów handlu, przetwórstwa i dystrybucji. Tegoroczna edycja zostanie zrealizowana w formie ONLINE.
Kongres Nowoczesnej Dystrybucji to unikatowe wydarzenie na konferencyjnej mapie Polski. Swój udział w charakterze prelegentów potwierdzili prezesi największych międzynarodowych sieci handlowych działających w Polsce oraz koncernów FMCG. Liderzy branży podejmą liczne dyskusje nt. przyszłości sektora handlu i dystrybucji, zwłaszcza w kontekście zmian wywołanych przez pandemię COVID-19, wyzwań środowiska i przyspieszonej digitalizacji gospodarki, a także wyznaczą strategiczne kierunki działania na najbliższe lata – mówi Renata Juszkiewicz, Prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji oraz Fundacji Nowoczesnej Dystrybucji, a zarazem Przewodnicząca Rady Programowej Kongresu.
W ramach bloku tematycznego podsumowującego transformację branży w czasie pandemii omówione zostaną szanse i zagrożenia, będące następstwem przekształceń w gospodarce, oraz zmiany dotyczące m.in. zachowań zakupowych konsumentów, miejsc pracy oraz łańcucha dostaw. Kolejny blok tematyczny poświęcony będzie problematyce Nowego Zielonego Ładu. Eksperci poruszą kwestie wyzwań środowiskowych i głównych trendów ekologicznych w branży retail w aspekcie globalnym i handlowym. Podczas wydarzenia nie zabraknie również tematów związanych z digitalizacją gospodarki i nowoczesnymi technologiami w branży retail. W ramach bloku RetailTec omówione zostaną zagadnienia związane z płatnościami bezgotówkowymi, rozwojem e-commerce i wpływem pandemii na digitalizację handlu.
Wydarzenie stanowić będzie doskonałą okazję do wymiany doświadczeń z liderami rynku, dyskursu z wybitnymi ekspertami oraz nawiązania relacji biznesowych.
W ramach bloku tematycznego podsumowującego transformację branży w czasie pandemii omówione zostaną szanse i zagrożenia, będące następstwem przekształceń w gospodarce, oraz zmiany dotyczące m.in. zachowań zakupowych konsumentów, miejsc pracy oraz łańcucha dostaw. Kolejny blok tematyczny poświęcony będzie problematyce Nowego Zielonego Ładu. Eksperci poruszą kwestie wyzwań środowiskowych i głównych trendów ekologicznych w branży retail w aspekcie globalnym i handlowym. Podczas wydarzenia nie zabraknie również tematów związanych z digitalizacją gospodarki i nowoczesnymi technologiami w branży retail. W ramach bloku RetailTec omówione zostaną zagadnienia związane z płatnościami bezgotówkowymi, rozwojem e-commerce i wpływem pandemii na digitalizację handlu.
W gronie prelegentów II edycji Kongresu Nowoczesnej Dystrybucji swój udział potwierdzili m.in.:
- Sebastian Anioł, Wiceprezes, Inpost
- Radosław Dac, Dyrektor Zakupów, Auchan Retail Polska
- Łukasz Dwulit, Head of Global Expansion, Central Europe and Israel, Alibaba Group
- Anna Grabowska, Wiceprezes Zarządu ds. Komercyjnych, Żabka Polska
- Mieczysław Groszek, Prezes, Fundacja Polska Bezgotówkowa
- Renata Juszkiewicz, Prezes Zarządu, Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji
- Jakub Kiwior, Dyrektor zarządzający Visa w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa
- Barbara Kowalska, Dyrektor Działu Jakości i Rozwoju Trwałego, Carrefour Polska
- Paweł Krawczyk, Lider Rozwoju, Decathlon
- Adrian Kurowski, Dyrektor Visa w Polsce, Visa
- Paweł Kuźma, Dyrektor E-commerce, MediaMarktSaturn Polska
- Marek Lipka, Członek Zarządu, Carrefour Polska
- Marcin Łojewski, Członek Zarządu, Kaufland Polska Markety
- Jean-Philippe Magre, Prezes Zarządu, E.Leclerc
- Michał Nowaczyk, Członek Zarządu ds. Administracji, Lidl Polska
- Małgorzata Piekarska, Dyrektor Marki, Klienta i Digital, Auchan Polska
- Robert Rękas, Prezes Zarządu, Lewiatan Holding
- Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications & CSR, Lidl Polska
- Michał Sacha, Dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych, Carrefour Polska
- Michał Sadecki, Prezes Zarządu, Polska Grupa Supermarketów
- Karin Sköld, CEO, CSO, IKEA Retail Polska
- Jarosław Sobczyk, Członek Zarządu, Jeronimo Martins Polska
- Tomasz Suchański, Prezes Zarządu, Żabka Polska
- Paweł Świętochowski, Kierownik ds. Relacji Biznesowych i Projektów Społecznych, Prezes Fundacji Castorama, Castorama Polska
- Christian Verschueren, Director-General, EuroCommerce
- Piotr Wrzeszcz, Supply Chain Director, MediaMarktSaturn Polska
- Przemysław Żbikowski, Commercial Manager, Merlin Group S.A.
Wydarzenie stanowić będzie doskonałą okazję do wymiany doświadczeń z liderami rynku, dyskursu z wybitnymi ekspertami oraz nawiązania relacji biznesowych.
Wydarzenie odbędzie się w formie ONLINE na dedykowanej platformie konferencyjnej. Dzięki temu możliwe będzie kontynuowanie idei Kongresu Nowoczesnej Dystrybucji, przy zapewnieniu wszystkim uczestnikom bezpieczeństwa zgodnego z obowiązującymi standardami.
Organizatorem Kongresu jest Fundacja Nowoczesnej Dystrybucji, współorganizatorami – Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji oraz MMC Polska.
Więcej informacji i rejestracja: www.dystrybucja.pl
Zasady bezpieczeństwa: www.dystrybucja.pl/bezpieczny-kongres