27-28 października 2020 roku odbędzie się II edycja Kongresu Nowoczesnej Dystrybucji. Wydarzenie skupi kadrę zarządzającą sektorów handlu, przetwórstwa i dystrybucji. Tegoroczna edycja zostanie zrealizowana w formie ONLINE.
Kongres Nowoczesnej Dystrybucji to unikatowe wydarzenie na konferencyjnej mapie Polski. Swój udział w charakterze prelegentów potwierdzili prezesi największych międzynarodowych sieci handlowych działających w Polsce oraz koncernów FMCG. Liderzy branży podejmą liczne dyskusje nt. przyszłości sektora handlu i dystrybucji, zwłaszcza w kontekście zmian wywołanych przez pandemię COVID-19, wyzwań środowiska i przyspieszonej digitalizacji gospodarki, a także wyznaczą strategiczne kierunki działania na najbliższe lata – mówi Renata Juszkiewicz, Prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji oraz Fundacji Nowoczesnej Dystrybucji, a zarazem Przewodnicząca Rady Programowej Kongresu.
W ramach bloku tematycznego podsumowującego transformację branży w czasie pandemii omówione zostaną szanse i zagrożenia, będące następstwem przekształceń w gospodarce, oraz zmiany dotyczące m.in. zachowań zakupowych konsumentów, miejsc pracy oraz łańcucha dostaw. Kolejny blok tematyczny poświęcony będzie problematyce Nowego Zielonego Ładu. Eksperci poruszą kwestie wyzwań środowiskowych i głównych trendów ekologicznych w branży retail w aspekcie globalnym i handlowym. Podczas wydarzenia nie zabraknie również tematów związanych z digitalizacją gospodarki i nowoczesnymi technologiami w branży retail. W ramach bloku RetailTec omówione zostaną zagadnienia związane z płatnościami bezgotówkowymi, rozwojem e-commerce i wpływem pandemii na digitalizację handlu.
Wydarzenie stanowić będzie doskonałą okazję do wymiany doświadczeń z liderami rynku, dyskursu z wybitnymi ekspertami oraz nawiązania relacji biznesowych.
W ramach bloku tematycznego podsumowującego transformację branży w czasie pandemii omówione zostaną szanse i zagrożenia, będące następstwem przekształceń w gospodarce, oraz zmiany dotyczące m.in. zachowań zakupowych konsumentów, miejsc pracy oraz łańcucha dostaw. Kolejny blok tematyczny poświęcony będzie problematyce Nowego Zielonego Ładu. Eksperci poruszą kwestie wyzwań środowiskowych i głównych trendów ekologicznych w branży retail w aspekcie globalnym i handlowym. Podczas wydarzenia nie zabraknie również tematów związanych z digitalizacją gospodarki i nowoczesnymi technologiami w branży retail. W ramach bloku RetailTec omówione zostaną zagadnienia związane z płatnościami bezgotówkowymi, rozwojem e-commerce i wpływem pandemii na digitalizację handlu.
W gronie prelegentów II edycji Kongresu Nowoczesnej Dystrybucji swój udział potwierdzili m.in.:
- Sebastian Anioł, Wiceprezes, Inpost
 - Radosław Dac, Dyrektor Zakupów, Auchan Retail Polska
 - Łukasz Dwulit, Head of Global Expansion, Central Europe and Israel, Alibaba Group
 - Anna Grabowska, Wiceprezes Zarządu ds. Komercyjnych, Żabka Polska
 - Mieczysław Groszek, Prezes, Fundacja Polska Bezgotówkowa
 - Renata Juszkiewicz, Prezes Zarządu, Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji
 - Jakub Kiwior, Dyrektor zarządzający Visa w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa
 - Barbara Kowalska, Dyrektor Działu Jakości i Rozwoju Trwałego, Carrefour Polska
 - Paweł Krawczyk, Lider Rozwoju, Decathlon
 - Adrian Kurowski, Dyrektor Visa w Polsce, Visa
 - Paweł Kuźma, Dyrektor E-commerce, MediaMarktSaturn Polska
 - Marek Lipka, Członek Zarządu, Carrefour Polska
 - Marcin Łojewski, Członek Zarządu, Kaufland Polska Markety
 - Jean-Philippe Magre, Prezes Zarządu, E.Leclerc
 - Michał Nowaczyk, Członek Zarządu ds. Administracji, Lidl Polska
 - Małgorzata Piekarska, Dyrektor Marki, Klienta i Digital, Auchan Polska
 - Robert Rękas, Prezes Zarządu, Lewiatan Holding
 - Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications & CSR, Lidl Polska
 - Michał Sacha, Dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych, Carrefour Polska
 - Michał Sadecki, Prezes Zarządu, Polska Grupa Supermarketów
 - Karin Sköld, CEO, CSO, IKEA Retail Polska
 - Jarosław Sobczyk, Członek Zarządu, Jeronimo Martins Polska
 - Tomasz Suchański, Prezes Zarządu, Żabka Polska
 - Paweł Świętochowski, Kierownik ds. Relacji Biznesowych i Projektów Społecznych, Prezes Fundacji Castorama, Castorama Polska
 - Christian Verschueren, Director-General, EuroCommerce
 - Piotr Wrzeszcz, Supply Chain Director, MediaMarktSaturn Polska
 - Przemysław Żbikowski, Commercial Manager, Merlin Group S.A.
 
Wydarzenie stanowić będzie doskonałą okazję do wymiany doświadczeń z liderami rynku, dyskursu z wybitnymi ekspertami oraz nawiązania relacji biznesowych.
Wydarzenie odbędzie się w formie ONLINE na dedykowanej platformie konferencyjnej. Dzięki temu możliwe będzie kontynuowanie idei Kongresu Nowoczesnej Dystrybucji, przy zapewnieniu wszystkim uczestnikom bezpieczeństwa zgodnego z obowiązującymi standardami.
Organizatorem Kongresu jest Fundacja Nowoczesnej Dystrybucji, współorganizatorami – Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji oraz MMC Polska.


Więcej informacji i rejestracja: www.dystrybucja.pl
Zasady bezpieczeństwa: www.dystrybucja.pl/bezpieczny-kongres